Vecka 28

Idag är vi som sagt i vecka 28 och detta firade den lille/a filuren in med en spark- och hickfest vid fyratiden i morse. 
Min karl och jag pratade igår och konstaterade att det är faktiskt bara 12 fulla veckor kvar till den vill titta ut.
Jag som tyckte att jag var så duktig med all planering och det kändes som om jag var lite i tid och nu har det stannat upp. Ja vi har i alla fall börjat med bebisrummet nu och ska beställa tapeter imorgon, sen någon dag framöver Läs snart blir det en färd upp till mitt älskade IKEA snart.
Såhär ser jag ut nu och frågan är hur detta ska sluta, men jag mår jättebra och hoppas att det ska hålla i sig.



Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så jättefin älskling. Vilken fin mage.

mamma

2012-03-21 @ 07:08:21
Postat av: Kajsa

Men åh vad du är fin! Vad liten magen ser ut på bilderna, jag är ju enorm om man jämför!

2012-03-21 @ 07:45:00
URL: http://Http://bengtmagnusson.blogg.se
Postat av: fräsy

Du är jättefin!

2012-03-21 @ 19:56:06
Postat av: malin

Fina Lina!



Köp tyget du tyckte om och gör stora tavlor till barnrummet om du inte får till tapeten? Annars va den andra väldigt fin också :)

2012-03-21 @ 20:00:51
URL: http://malinsupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0