Väldigt tidigt

Vad har hänt?
Bebisen vill prata med mig och nu väldigt tidigt på morgonen. Detta startade i onsdags. Jag vet inte ens om jag egentligen kan kalla det morgon, nattkvisten skulle jag vilja säga. I och med att vi inte kan prata med varanda kommunicerar bebis med mig som sagt genom sparkar och kullerbyttor och detta gör att jag vaknar och inte alltid kan somna om.

Noll.Fem.Noll.Nio väckte bebis mig igår och då var det bara att ge upp. Proceduren vakna-kissa-snyta mig-dricka vatten-ta på lypsyl-rätta till täcket hade jag redan gjort tre gånger den natten, så jag låg snällt kvar, men vid halv sju då slutade jag försöka somna om och gjorde frukost som jag åt i sängen istället. Natten till idag har dock varit bättre, detta kanske bara en vecka 29-fas, som vi gick igenom du och jag lilla/e bebis?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Känner igen det så väl. Är nog bara att gilla läget. ;) Love you! Puss

2012-03-31 @ 17:29:39
URL: http://jennywalter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0