Stadens gator och torg

Igår när jag gick längs Kungsgatan och jag såg hur alla uteserveringar har byggts upp kom den självklara känslan: nu är det vår. Jag hade ett riktigt sug att stanna där och ta ett glas rosé, men nu går ju inte det, så istället gick jag in till grönsakspojkarna och köpe mig lite frukt medans jag väntade på Antonia.
Jag och Antonia hade en rikitgt härlig dag på stan. Premiär för uteserveringsfika och unna-sig-köp stod på schemat! Vi gick och strosde på stan i nästan fyra timmar, hur det nu är möjligt förstår jag inte rikigt i och med att stan egentligen inte är så stor.
Jag hade tänkt gå ner till stan en sväng idag också för att köpa lite blommor på torget, men imorse när jag gick ut för att gå en promenad med Selma var det kallt! Så om det blir stan idag, så är det en blixtvisit som gäller.

Jag unnade mig en kofta, som jag tittat på ett litet tag och slog till igår. Koftans färg på kortet är inte riktigt rättvis, den är inte så grön i verkligheten

Kommentarer
Postat av: Emma Hultin

Snygg! :)Snart kommer jag hem och då måste vi ses och kramas lite! Puss puss

2012-03-31 @ 16:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0