Ultraljudet

Dagens ultraljud bjöd tyvärr inte på några bilder, eller jag frågade inte efter några heller i och för sig. Den lilla/e bebisen levde fint där inne och måtten var bra det vill säga "normala", det fanns tillräckligt med fostervatten, det lilla hjärtat tickade på och jag se kunde tydliga små kroppsdelar. Jag letade efter en pung, men såg ingen, MEN med eller utan bevis håller jag fortfarande fast vid att det är en pojke. Hur som helst, så är det välkommet vilket som och jag längtar så att jag spricker. Våran lilla bebis!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Klart det blir en liten pajk ;)

2012-03-27 @ 15:28:01
Postat av: Anonym

Klart det blir en liten pajk ;)

2012-03-27 @ 15:29:26
Postat av: Isa

Det blir en tösabit, lovar!

2012-03-27 @ 15:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0