Godmorgon!

Ja det kanske inte var rikigt sant det här med att jag var tillbaka förra gången jag skrev. Jag vet inte vart tiden tar vägen?! Well well nu ska jag blogga oftare än var 14:onde dag ialla fall.

Jag har nu gått in i vecka 27 och för er som förstår gravidspråk, så närmare bestämt 26+3. Jag har "bara" va 13 veckor eller 95 dagar kvar. Hade det inte vart för mina extra kilo jag lagt på mig, ont i ryggen, sura uppstötningar och lite tröttare än vanligt, så hade jag inte ens märkt av att jag var gravid. Jag mår faktiskt riktigt bra! Nästan så att jag väntar på att det ska bli sämre ;)
Knyttet i magen gör sig påmind allt oftare med både sparkar, små och större rörelser och hicka. Jag blir lika lycklig varje gång. Jag ligger bara och väntar på att nästa tecken ska visas. Alla tecken på liv gör mig glad. :) Jag pch Mattias pratade igår om hur konstigt det faktiskt är att det är en liten liten person som bor därinne och som ska bli till en av oss. En alldeles egen person på denna jord. Ja, det är så sjukt häftigt!

Nu hade jag tänkt att jag skulle lägga mig och kolla på lite tv för jag har varit vaken sen 4.30 i morse, legat och kikat på en massa gojja på telefonen till sex, sen gick jag upp för frukost. Hoppas att ni har en härlig morgon allihopa!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Äntligen! Som jag väntat! Puss

2012-03-16 @ 08:49:43
URL: http://jennywalter.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Instämmer med föregående talare! Nu får du allt skriva lite oftare! ;) Puss

2012-03-16 @ 09:51:38
Postat av: Rosanna

Det var på tiden! Du låg

Pyrt till att få ett argt samtal. Tur att vi slapp det;)

Hihi:))

2012-03-17 @ 08:59:36
URL: http://rosannasvardag.blogspot.com
Postat av: Jessica

Ja va kul att du skriver!!

Puss å kram!!

2012-03-17 @ 13:46:25
URL: http://icata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0