b. a. c. k.

Tjolahopp världen!
Bloggpaus, som egentligen inte alls var meningen. Jag förstår inte var tiden har tagit vägen. Jag har vart igång sen morgon till tidig kväll och sen är det dags för soffläge för min del. Men jag har gjort en massa roliga grejer och det gillar ju jag!
Mattias började som sagt att renovera i vardagsrummet för elva dagar sedan och nu är det klart och så fint det blev. Bilder ska jag absolut visa upp, men just nu ville jag bara morsa och säga hej, jag lever, men tiden har inte rikitgt räckt till. Nu ska jag ge mig ut med Selma på en promenad för att sedan göra i ordning hemmet för en kvällsmiddagsbjudning!

Mina fina vapendragare Frida och Rosanna och 20 år senare håller vi fortfarande ihop!
Lite äldre, men inget vidare snyggare ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Varit igång från sen morgon till tidig kväll? Haha... Du har det gött. Passa på att njuta för sen blir det tidig morgon till sen kväll. ;) Puss på dig vännen min.

2012-03-02 @ 10:34:14
URL: http://jennywalter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0