Lite renovering

Det behövdes visst ingen sladd!
Jag och min karl har länge (främst han) drömt om ett hus och i augusti 2011 gick drömmen i uppfyllelse. Jag kan säga att vi hade en jäkla tur för husvärlden är inte den lättaste att handskas med konstatrade vi ganska snabbt efter första husvisningen i september 2010.
Vi köpte ett renoveringsobjekt som vi ville skapa till vårt eget och jag ska ärligt säga att jag förstod nog inte vilket projekt det skulle bli. Det har jag nog ännu inte gjort, men kul är det och Mattias är så duktig och våra föräldarar har också hjälpt till enormt mycket.
Hallen innan renovering
Vi slog ut väggar, förminskade sovrummet och flyttade dörren. Det var så vi fick en större hall
Hallen efter renovering
Fortsättning följer!

Kommentarer
Postat av: Fräsy

Roligt att du har satt igång! Vi ses imorgon? :)

2012-01-31 @ 21:43:22
URL: http://theresebarajag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Finaste! Nu har jag också hittat hit:) Ska bli kul att följa renoveringen! Puss på dig och på magen!

2012-01-31 @ 21:49:15
Postat av: Lina

Fräsy: Jag hade ju planerat detta, men kom sen på att Backen fyller ju år ;) Men jag önskar er en trevlig kväll och sen får det ju bli min tur att bjuda hit! :)



Anonym: Kul att du ska hänga med! :)

2012-02-01 @ 12:18:47
URL: http://linaahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0