Mysig kväll

Igår hade jag som sagt mina före detta jobbarkompisar här på lite färska frallor med tillbehör. Alla kunde tyvärr inte komma, men det blir fler gånger. Vi pratade vardag, allvar och SKRATTADE. Malin berättar om hur de för ett tag sen hade en full älg utanför dagiset där hon jobbar. Johanna frågar frågande "En full älg i februari?!" Och alla vi andra brast ut i gapskratt. Varför kan en älg inte vara full i februari undrade jag och Jessica. Ja låg humor kanske, men kul hade vi.

Vid halv tio när alla hade gått hem, så tänkte jag ändå på hur mycket kollegor både på jobb och skola betyder för att man ska trivas. Tyvärr träffas man inte så mycket som jag skulle vilja, men vi har så roligt när vi väl gör det. Mer kvällsdater med roliga människor åt folket!


Johanna hade med sig sin söta dotter.


De hade med sig presenter och fina blommor. Tack ännu en gång för allt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för igår ! Jag måste nog skaffa lite bevis för den här älgincidenten känner jag :P

2012-02-09 @ 21:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0