Slutet gott, allting gott!

Efter att ha koncentrerat sig i 9 timmar i skolan igår. Med endast en kisse-, kaffe- och matpaus kändes det som om mitt liv var över när jag satt på tåget hem. Visst var det självvalt med så lite pauser, men jag ville någet hellre än att bara bli klar med vårt grupparbete och med tre olka sätt att plugga blir det mer komplicerat, men vi lyckades bra tillslut och det är ju huvudsaken.
Väl hemma hos Jenny möttes jag av en glad liten tjej som frågar om jag ville vara med på hennes "fredagsmus". Klart jag ville det! Att mötas av hennes sprudlande glada humör gjorde att jag inte kunde göra annat än att ändra på mitt humör och sen var det fredagsmus på hög nivå med massa gott!
Kort från i somras på världens sötaste Noelia

Kommentarer
Postat av: Louise Grahn

Visst är det en helt underbar känsla,dom där sparkarna i magen. Stort grattis :)

kram

2012-02-04 @ 17:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0