Presentletande

Igår eftermiddag vallade mamman min runt mig på stan. Jag hade nog inte ätit tillräckligt för att ha tålamod för dagens presentletande för det kändes väldigt jobbigt och jag var nog ganska gnällig. Jag hade bestämt mig för att köpa en skjorta till födelsedagsbarnet, men inget var bra. Till slut hittade jag en som jag fick övertala migsjälv att köpa och sen var det sags att fylla på matförrådet. Jag och mamma hamnade på Komedianten och Tovedals Café. En överraskande god surdegsmacka fick bli första förrätt innan daten med min karl. Jag ville ju inte riskera att tappa humöret på daten. Det var ju hans födelsedag!
Vi firade på Zorbas med Mattias föräldrar och flaggan stod på bordet. Bra mat (läs: bra och mycket fetaost) och härligt sällskap!
Tyvärr måste jag erkänna att jag inte är så duktig på det här med att fota under dagen, vilket är lite tråkigt. MEN håll ut, jag ska bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0