Teutonia Cosmo

I lördags var det som sagt barnvagnstitt som var prio ett och målet med vår utflyckt. Jag var överlycklig! Mattias var kanske inte lika exalterad som jag, men snälla som han är, så följer han med på de flersta av mina galna (?) upptåg. Vad som ska inhandlas till knyttet är lite svårarare, men framför allt NÄR ska man köpa vad? Vad är förtidigt och vad är för försent? Vi konstaterade att det är bara vi som kan bestämma det.


En Teutonia Cosmo
Efter att Mattias hade provkört vagnen och gett den tummen upp var vi mycket nöjda!

Det blev inget köp i lördags. Vi har inte bestämt oss ifall vi ka köpa en begagnad eller ny. I början var det bestämt att det skulle bli en begagnad, men jag/vi har börjat vackla i mitt/vårt beslut. Här låter Mattias mig bestämma, men vi är ju två om det här :)


Kommentarer
Postat av: malin

Den har vi också och vi är jättenöjda med vår :)

2012-02-06 @ 18:54:46
URL: http://malinsupdate.blogg.se/
Postat av: Lina

Va kul och bra! :) Jenny hade också en sån sa hon efter att jag hade spanat in den och hon var också jättenöjd sa hon. Perfekt! Hoppas att ni mår bra. :) Kram

2012-02-06 @ 20:58:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Evelina asp

Hej lina! Vilken fin blogg du skaffat dej och grattis till magen! Denna vagnen är superfin, vi fastnade vi den direkt och har beställt den till vår lilla filur! Det ska bli kul att följa dej här. Ha det fint, kram!

2012-02-07 @ 10:09:00
Postat av: Lina

Evelina: Tack så mycket! :) Va roligt att det verkar som om fler tycker att det är en bra vagn.

Grattis till er också! När ska eran lilla filur titta ut? :) Kram

2012-02-07 @ 17:16:13
URL: http://linaahls.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tack! Den 2 april hoppas jag han tittar fram :)

2012-02-07 @ 20:06:33
URL: http://Evelinaasp.blogspot.com
Postat av: Isa

Vi har också en teutonia Lina. Vi köpte den med 3 hjul och den är toppen! Bra på alla väglag och smidig som attan och snygg! :-) Den på 4 hjul har jag hört ska vara svårare att köra på grus och så. Ett tips :) KRAM

2012-02-08 @ 15:42:37
Postat av: Lina

Evelina: Å då är det nära! :) Har ni tagit reda på könet eller är du som jag och är helt säker på att det är en pojke? :)

Isa: Alltid bra med tips, tack! :) Jag får dra med mig Backen så att vi får övningsköra den också :) Puss

2012-02-09 @ 11:43:46
URL: http://linaahls.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vi har kollat efter :) men man vet ju aldrig det kan ju ske överraskningar! Men vår lilla kille är mer än välkommen :) ja, nu börjar det bli lite smått tungt och halvjobbigt, men belöningen är nära!:)

2012-02-09 @ 12:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0