Ost!

Igår lagade vi något som Mattias suktat efter länge, hemmagjordpizza. Iofs lagade vi inte så mycket alls, utan i köpte det vi var sugna på och la de på en färdig botten. Mycket fint! Vi gjorde en egen pizzasallad som också va very good! Jag och Frida var och inhandlade alla göttigheter och vi både är två riktiga suckers när det kommer till olika ostar, vilket kan förklara varför den ena pizzan blev en ostpizza. Inte mig emot :) Min viktigaste ingrediens var mögelost. Tyvärr får man ju inte äta det när man är preggowoman om den inte är tillagade, så jag vräkte på en hel del kan jag säga.. M U M M A ! !




Vi var tvugna att lägga oss på golvet och vila lite, medans pizzan var i ugnen


Kommentarer
Postat av: Tona

Mysigt!:)

2012-02-11 @ 12:00:11
Postat av: Emmeli

Haha.. ni är ju för goa! Tycker att vi får frossa lite ost nästa gång ja kommer hem. Preggovänlig ost då! ;) Kanske kommer hem helgen den 25/2, isfl får vi göra något! Puss

2012-02-11 @ 12:33:00
Postat av: Kajsa

Haha, man ser knappt Bellman, han har exakt samma nyans som mattan!

2012-02-11 @ 13:49:20
URL: http://bengtmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0