Lina, vad händer?

Jag har alltid haft en vision i livet att mamma är något som jag inte ska bli innan jag fyllt trettio, ja kanske trettiotvå. Många av mina närmsta vänner har redan fått både ett och två barn och jag har älskat det och deras barn, men inte riktigt velat lämna mitt spontana liv. Jag älskar spontanitet och att ha möjligheten till att göra i princip vad som när som. Nu menar jag inte att man aldrig kan vara spontan någongång mer i livet, men lite mer planering krävs med ett barn i livet och givetvis andra prioriteringar.
Så en dag i början av juli fick jag något otroligt barnsug. Inget jag någonsin känt tidigare. Jag köpte gravidtidningar och pratade bara om barn. Mattias trodde att jag hade blivit knäpp. Lina, du går ju i skolan och vi skulle ju köpa hus först! Vad hände med det? undrade han. Men när vi tillsammans kommit fram till att det var klart vi skulle försöka bli tre, så har inget känts mer självklart, men också lite läskigt.
Den 19 juni är du lille/a knytte beräknad att komma till världen! <3

Kommentarer
Postat av: Isa

SÅ underbart <3 Så glad för er <3 Älskade lilla bebis <3

2012-02-01 @ 19:59:41
Postat av: Lina

Tack Flisen! :) Puss

2012-02-01 @ 23:16:23
URL: http://linaahls.blogg.se/
Postat av: malin

Hej Hej fina bebis :)

2012-02-02 @ 07:38:38
URL: http://malinsupdate.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Nämen, en liten bild på det lilla livet! Du kommer att bli en fantastisk mamma Lina! :)

2012-02-02 @ 11:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0