L. Home

I fredgas fick jag en överraskande födelsedaspresent. Alla som gav mig den var inte med, men jag bockar och bugar för detta presentkort från denna fantastiska lilla butik, L. Home. Tack ännu en gång! Mamma visade mig den när vi precis hade flyttat in i huset och jag har redan varit där flera gånger och handlat lite prylar och en helt underbar skänk som jag har i vardagsrummet. Jag hade gärna visat ett kort på den, men tyvärr går inte det nu. Vi började renovera i vardagsrummet igår där den står.

Men jag tänkte bjuda på lite bilder som jag tog när jag och mamma var där igår. Åk dit om ni inte har varit där. Skynda Skynda, ni kommer inte bli besvikna jag lovar! Jag blir helt salig av att vara där!


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Har aldrig varit där själv men av bilderna att dömma ser jag ju att ett besök dit är givet den dagen jag och Mathias kan flytta ihop! :)

2012-02-19 @ 19:04:42
Postat av: Lina

Det är världens bästa lilla butik! :)

2012-02-19 @ 20:47:31
URL: http://linaahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0