Fyra flingor snö

Fyra flingor snö hade det kommit idag när jag skulle ta tåget till skolan och vips var tågen sena 1 timme! Ja ni ska inte tro att jag är förvånad. Jag tänkte inte vänta där nere och hade det kommit 4 stycken snöflingor till medan jag var i skolan hade väl tågen ställts in för dagen och jag hade inte kommit hem. Jag valde istället att åka hem till min älskadde mor. Där bjöds det på pannkakor och sen tog vi en sväng på stan.

Jag har inte tyckt att det varit speciellt roligt att shoppa några kläder sen jag blev gravid för det finns så mycket som jag inte kan ha. Alla som känner mig vet att jag ALLTID har tights och nu finns det inte lika mycket att ha upp till, men idag hände det. Inte för att jag är jättetjock ÄN, men jag kommer bli. Jag hittade ett par mammabyxor och inte ett par fula bomullstights som jag gått med de sista veckorna. Dessa hade till och med fickor på the as. Jag och mamma gjorde en high five och tog bilen till min kära moster som sydde upp dem till mina fantastikt korta prinskorvsben. 

Nu lägger jag och mannen min oss på soffan och tittar på en film.


Kommentarer
Postat av: Lejon

Du har väl inga prinskorvben! Du är en vacker Linafina:)

2012-02-06 @ 21:01:24
Postat av: Emma Hultin

Heja prinskorvsben! Ska vi bilda klubb? Puss på dig

2012-02-06 @ 21:35:50
Postat av: Lynn

Pax vara med i klubben, och svankrumpa hänger väl på? I så fall är jag inskriven! ;)

2012-02-06 @ 22:21:44
Postat av: Lina

Tack Lejon! :) Puss

Ja ni andra ladies, vi kan väl starta klubbar tycker jag! Äta gott och tycka synd om oss. ;)



2012-02-06 @ 23:15:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0