Fredag

Morgon började med att jag och Mattias åkte till MVC för att lyssna på vårat hjärtas lilla hjärta! Jisses vad fort det tickar! Det var inte första gången som vi hörde det, men förutom sparkar och att jag blir lite lite mer tjock för varje dag, så är det ett fantastiskt livstecken från vårt lilla knytte. Jag spelade in ljudet på mobilen, så nu kan vi lyssna på det när som. Jag ska försöka få in det här, men jag vet inte rikigt om det funkar.

Kvällen spenderades ute i Sanddalen med ett gäng vänner, barn och en bebis. Lilleplutten fick verkligen bekänna färg och flyttades från famn till famn, alla ville ta del av bebisgoset! JAG vill ha min bebis NU!!
Alexandra fixade käkat och gobbagobbagott vad det!
Kajsa som redan är en van mamma behöver inte öva på att bära rätt hon kan det redan!
Vi hade verkligen en toppenkväll och när Frida tittae på klcokan och sa att det var dags att åka hem var klockan redan ett. Skratt, diskussioner och energiboosting. Precis vad vänner är till för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0