Första april

Idag har det vankats barnkalas på högsta nivå! Sockerrus och högljudda barn. 7 barn allt från 6 månader till 14 år, så nu är jag trött och har krypit ner i soffan och vi ska titta på Law Abiding Citizen som går på tv idag. Mycket bra film enligt mig!
Jag funderar på att öppna min ostbågepåse som jag köpte i fredags eller så är jag så tråkig och tar en nektarin till min cola. För Coca Cola mina vänner, det kan jag nästan inte få för mycket av.
Ett kort på Pella som fyllde fem i torsdags och hennes kusin.


Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla älskling så mysigt att läsa din blogg. Så fin du är mitt lilla gull.

Längtar faktiskt efter dig min snosa.Dodde saknar er också men är glad att han inte är hemma och behöver hugga ved.

Kramar till er alla

sally Dodde



2012-04-02 @ 20:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0